پسر 11ساله‌ طلاهای صاحبخانه را دزدید/ رای قاضی برای  سارق کم سن و سال چه خواهد بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: پسر 11 ساله‌ای به جرم سرقت طلاهای صاحبخانه توسط پلیس زنجان شناسایی شد و قاضی پرونده درباره جرم این سارق کم سن و سال اعلام رای خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا سرهنگ ایرج خانی‌پور افزود: وقتی صاحبخانه از مسافرت چندساعته به منزل برگشت با صحنه سرقت طلاهای خود مواجه شد و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی موضوع را اعلام کرد.

او با بیان اینکه این سرقت در منطقه کوی فرهنگ (علی آباد) اتفاق افتاده است گفت: این سارق کم سن و سال پس از شناسایی و کشف طلاهای مسروقه به والدین خود تحویل شد تا درباره برخورد قانونی با این پسربچه تصمیم گرفته شود.

خانی‌پور افزود: این پسربچه که به تنهایی این نقشه را اجرا کرده با کلید درب ورودی منزل را باز و پس از یافتن طلاها آنها را برداشته و در منزل خودشان پنهان کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در صورت نظر قاضی پرونده این سارق کم سن و سال به کانون اصلاح و تربیت در زنجان تحویل خواهد شد. این کانون در شهرک بهارستان واقع در بلوار الغدیر شهر زنجان قرار دارد و در 8 ماه گذشته 60 کودک به این مرکز معرفی شده‌اند که اکنون نیز قریب به 20 نفر از افراد زیر 18 سال در این مکان اصلاح تربیت حضور دارند که بیشترین جرم معرفی‌شدگان نیز مربوط به سرقت بوده است.

105105

کد خبر: 562124

وب گردی

وب گردی