سیستم اداری شورا مانع از ارسال تذکر به شهردار تهران شده است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به عدم ارسال تذکرش به شهردار تهران گله کرد و گفت: با وجود دستور ابلاغ تذکر کتبی به شهردار توسط رئیس شورای شهر تهران، این تذکر در سیستم اداری شورا متوقف مانده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک روز دانشجو به این قشر آینده ساز کشور از پرسنل شهرداری تهران در ارائه خدمات با خلوص نیت در عتبات تشکر کرد و گفت: بر اساس ماده 73 قانون شوراها، چنانچه عضو یا اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا توسط رئیس شورا موارد را به صورت روشن به شهردار تذکر خواهند داد.

او با اشاره به اینکه تذکری به صورت مکتوب در تاریخ 3 آذرماه به شهردار تهران ارائه کرده‌ام، تاکید کرد: وفق قانون باید این تذکر ارسال می شد و کسی حق فیلتر این موارد را ندارد، اما متاسفانه تذکر مربوطه با وجود دستور رئیس شورا جهت ابلاغ به شهردار در تاریخ 5 آذرماه جاری، در سیستم اداری شورا متوقف مانده است.

او درباره جمع آوری برگ درختان، افزود: پیمانکاران شهرداری به سرعت برگ درختان را از محوطه بوستانها جمع آوری می کنند. پیشنهاد دارم برگ های ریخته شده برای یک هفته در محوطه بوستان ها باقی بماند تا شهروندان به خصوص کودکان از فضای پاییزی استفاده کنند.

20106

کد خبر: 562170

وب گردی

وب گردی