بدمینتون بازان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مقام اول استان تهران را بدست آوردند

مسابقات بدمینتون برادران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دوره ازمسابقات 18 بدمینتون کار از استان تهران با هم به رقابت پرداختند، و در نهایت در بخش تیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مقام اول را کسب کرد ودانشگاه ه آزاد اسلامی واحدهای یادگار امام و واحد تهران جنوب به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش،در این رویداد در بخش انفرادی 8 بازیکن به رقابت پرداختند و در نهایت ارسلان زرگان و علی اصغرآقاسی از واحد یادگار امام(ره) به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند. همچنین حمیدبشیریان از واحد تهران مرکزی و امیررضاپور از واحد شهر قدس بصورت مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

این گزارش حاکی است، در بخش دوبل مقام اول امیر قاسمی و محسن گیوریان از یادگار امام(ره) و تیم واحد تهران جنوب با ترکیب فرهاد سراج و سهند برازنده در جایگاه دوم قرار گرفتند.همچنین بهنام رحمانی و پارسا طائب از واحدتهران غرب به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافتند.

گفتنی است، برگزاری این مسابقات به نحو مطلوبی برگزار شد و اعضای تیم واحد تهران مرکزی آقایان:حمید رضا خانجانی، محمدعلی کریمی، وهاب طباطبائی ،حمیدرضابشیریان و سروش اسکندری به مربیگری دکتر حمیدرضا عباسی مقدم و به سرپرستی رضا قاسمی در این دوره از مسابقات حضورداشته اند.

604/602

کد خبر: 562180

وب گردی

وب گردی