رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه USM مالزی در واحد علوم دارویی

صبح روز شنبه 14 آذرماه پروفسور سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا و از چهره های برجسته و بین المللی این رشته بنا به دعوت دانشکده داروسازی واحد علوم دارویی در این دانشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بنا به دعوت دانشکده داروسازی این واحد و با هماهنگی های انجام شده، پروفسور سید سلیمان، داروساز و متخصص داروسازی بالینی از دانشگاه میشیگان آمریکا که از چهره های علمی برجسته در سطح جهانی و از مشاورین ارشد سازمان بهداشت جهانی می باشد در واحد علوم دارویی حضور پیدا کرد.

در جلسه ای که با حضور هیات رئیسه و تعدادی از اساتید تشکیل گردید، دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد علوم دارویی، ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی در خصوص تاریخچه واحد علوم دارویی ارائه دادند.

سپس دکتر سپیده اربابی، معاون پژوهش و فناوری واحد نیز به ارائه گزارشی در قالب پاورپوینت از امکانات آموزشی، پژوهشی و عمرانی واحد پرداخت.

در ادامه این جلسه پروفسور سید سلیمان، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه .. مالزی، ضمن معرفی خود به دستاوردها و جایگاه دانشگاه USM مالزی و علاقمندی به همکاری خود با ایران به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

در ادامه این جلسه حاضرین در خصوص نحوه همکاری های آینده در راستای ارتقای ارتباطات بین الملل، ارتقای سطح آموزش، بررسی امکان پژوهش و مطالعات در سطح بین الملل و آشنایی دانشجویان با فضای داروسازی سایر کشورها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خاطر نشان می شود، طبق برنامه ریزی های انجام شده اولین جلسه سخنرانی پروفسور سلیمان پیرامون آنتی بیوتیک تراپی و نگرش صحیح داروسازان در بالین در کنترل بیماری های عفونی با استقبال دانشجویان دانشکده داروسازی در آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

همچنین در برنامه سفر ایشان علاوه بر برنامه های آموزشی، ملاقات با معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس آزمایشگاه های کنترل سازمان غذا و دارو نیز گنجانده شده است.

20101

کد خبر: 562181

وب گردی

وب گردی