رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر:لازمه پویایی جامعه، نقش آفرینی موثر دانشجویان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، فرارسیدن 16 آذر که به روز "دانشجو" مزین گردیده را به کلیه دانشجویان تبریک گفت و افزود: لازمه پویایی و نشاط جامعه، نقش آفرینی موثر دانشجویان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

وحید خطیبی با تاکید براینکه فعالیت های اصولی و هدفمند نهادها و تشکل‌های دانشجویی در هر دانشگاهی می‌تواند زمینه ساز تحولی اثربخش در مجموعه دانشگاه و حتی جامعه بیرون از دانشگاه گردد افزود: امروزه که کشور ما در معرض تهدیدهای متعدد نرم افزاری و به تعبیری جنگ نرم قرار گرفته است، نقش دانشجویان در آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بسیار چشمگیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیرگفت: در شرایط حساس کنونی، ایجاد فضای هم اندیشی و تفکر در دانشگاها یک ضرورت به شمار می رود که باید بطور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیبی افزود: جامعه دانشجویی کشور عزیزمان همواره در شرایط حساس، نیک به رسالت خود عمل کرده و آزادی و عدالتخواهی را به عنوان آرمان‌های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره فریاد زده است.

وی افزود: امید است در کنار شکوفایی علمی، دانشجویان همچون گذشته وظیفه خطیر خود را در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز به خوبی به انجام برسانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از فعالیت‌های علمی و اجتماعی دانشجویان را از اولویت‌های خود می‌داند و در این عرصه به وجود دانشجویانی پویا، با بصیرت و اثرگذار می بالد.

20101

کد خبر: 562202

وب گردی

وب گردی