دانشجویان مصدوم نجف آباد از بیمارستان ترخیص شدند/ جزئیات حادثه

صبح امروز خبر تکان دهنده واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌ آباد و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه بسیاری از خانواده های اصفهانی و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی را بهت زده کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در تشریح این حادثه به ایسکانیوز گفت: صبح امروز سرویس‌های دانشجویی واحد نجف آباد که از ایستگاه ملک شهر اصفهان به سمت نجف آباد اصفهان در حرکت بود در کمربندی خمینی شهر دچار حادثه شده و اتوبوس واژگون می‌شود.

او دلیل وقوع این حادثه را لغزندگی جاده عنوان کرد و گفت: اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از لحاظ فنی سالم و دارای مجوز عبور و مرور از پلیس راه بوده و به دلیل لغزندگی جاده راننده کنترل اتوبوس را از دست داده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در رابطه با تعداد کشته شدگان و زخمیان این حادثه گفت: اتوبوس حامل 28 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در این حادثه 2 نفر از دانشجویان فوت کرده و 15 نفر زخمی شده اند.

او در ادامه گفت: دانشجویان زخمی به دو بیمارستان نزدیک محل حادثه منتقل شده اند و حال عمومی دانشجویان مساعد است.

محمودی در رابطه با وضعیت سلامتی مصدومان این حادثه گفت: در حال حاضر اکثر مصدومان از بیمارستان ترخیص شده ‌اند و تنها 4 نفر از آنان در بیمارستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: یکی از دانشجویان به دلیل شکستگی استخوان ترقوه در بیمارستان بستری است و 3 مصدوم دیگر نیز در انتظار معاینات نهایی پزشک متخصص عصاب هستند.

در جریان این حادثه معاون دانشجویی حضور داشته و دکتر امیری رئیس دانشگاه نجف آباد نیز از دانشجویان مصدوم این حادثه عیادت کرد.

20104

کد خبر: 562211

وب گردی

وب گردی