دیدار برگزیدگان واحد اردبیل با امام جمعه اردبیل در آستانه  16 آذر

اعضای کانون حقوقدانان جوان، ریاست، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، معاون دانشجوئی و فرهنگی، رئیس اداره کل پزشکی قانونی و تنی چند از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل، ضمن مغتنم شمردن چنین ملاقات‏هائی، عنوان کرد: مسئولین استان باید در ایجاد ارتباط با قشر دانشجو اهتمام ویژه داشته باشند.

سیدحسن عاملی بهره بردن از کتاب‏های اخلاقی و ادبی بزرگان را مهمترین توصیه خود به دانشجویان عنوان کرده و از حضور دانشمندان علم و اخلاق در دانشگاه حمایت نموده و قول تعامل بسیار نزدیک با دانشجویان را در این زمینه دادند.

لازم به ذکر است که در ابتدای این دیدار دکتر علی شامل رئیس واحد اردبیل با اشاره به نزدیک شدن روز دانشجو و تبیین نقش دانشجویان در حرکت‏ها و جنبش‏های فرهنگی و اجتماعی، ضمن اعلام حمایت از فعالیت کانون‏ها، دانشگاه‏ها را مناسب‏ترین بستر برای رشد و تعالی این استعدادها دانسته و اضافه کرد: نقد و انتقاد همواره دو راهکار برای پیشرفت بوده و دانشگاه نیز از آن در قالب منضبطی حمایت می‏کند و البته دانشجو نیز در موضوع نقد و انتقاد باید منصف باشد.

در این جلسه اسماعیل فلاحتی نماینده دانشجویان حقوق و دبیر کانون حقوقدانان جوان، ضمن انتقاد از رؤسای برخی دستگاه‏های قضائی، با ابراز تأسف، افزایش آمار طلاق و معضل مواد مخدر را اصلی‏‌ترین مقوله در حوزه‏ی حقوقی و قضائی عنوان کرده گفت: حل تمام جرائم در سیستم قضا نیازمند ورود نخبگان علمی در این عرصه می‏باشد و مهمترین معضل در این حوزه را نبود مدیریت بومی و آشنا به فرهنگ این استان دانست.

در ادامه‏ی این دیدار تعدادی از دانشجویان برگزیده به ایراد نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه‏ های مختلف علمی، آموزشی حقوقی پرداختند.

20101

کد خبر: 562218

وب گردی

وب گردی