گدا خانوم جیب بر، در ایستگاهBRT دستگیر شد

مالباخته یک هفته به کمین زن جیب‌بر نشست تا توانست «گداخانم» ۶۰ساله را در ایستگاه BRT چهارراه سرسبز دستگیر کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه شهروند، ساعت ٠٠: ١٩ هفدهم آبان‌ماه دستگیری سارق جیب‌بر در ایستگاه BRT چهارراه سرسبز به کلانتری ١٢٧ نارمک اعلام شد.
با حضور ماموران در محل، زن جوانی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که زن جیب‌بری را با کمک سایر شهروندان دستگیر کرده است که حدود یک هفته پیش اقدام به سرقت محتویات کیف دستی‌اش شامل پول و گوشی تلفن همراهش کرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب‌بری» و به دستور دادیار شعبه ششم دادسرای ناحیه ٤ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش، به قصد سوار شدن به اتوبوس به ایستگاه خطوط BRT مراجعه کردم. آن روز حدود ٢ میلیون تومان بابت حقوق خود پول دریافت کرده و آن را داخل کیف دستی خود قرار داده بودم. زمانی که داخل ایستگاه منتظر آمدن اتوبوس ایستاده بودم، این زن داخل ایستگاه حضور داشت. ناگهان با رسیدن اتوبوس و زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتم، او نزدیک من شد و با هل دادن من خواست که سوار اتوبوس شوم اما در کمال تعجب و در لحظه آخر، این زن از سوار شدن به اتوبوس خودداری کرد. زمانی که به خانه رسیدم متوجه سرقت تمامی پول‌های داخل کیف و همچنین گوشی تلفن همراه خود شدم. با اطمینان از انجام سرقت توسط این زن، مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی، محدوده ایستگاه محل سرقت را تحت نظر داشتم تا سرانجام و با گذشت بیش از یک هفته بار دیگر همان زن را مورد شناسایی قرار دادم که بلافاصله با کمک مردم و ماموران اقدام به دستگیری اوکردم.
گداخانم ٦٠ساله که در زمان دستگیری منکر هرگونه سرقت از مالباخته شده بود، پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه جیب‌بری مورد شناسایی قرار گرفت اما همچنان مدعی بی‌گناهی خود بود. در ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به محل سکونت متهم در منطقه تهرانپارس – خیابان استخر مراجعه کردند و در بازرسی دقیق از این محل موفق به کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مالباخته شدند. با کشف گوشی تلفن همراه مالباخته، متهم که دیگر چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، به جیب‌بری از مالباخته و سرقت پول و گوشی تلفن همراه او اعتراف کرد.
باتوجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت به شیوه جیب‌بری و اعتراف به جیب‌بری در خطوط اتوبوس‌های BRT، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار بدون پوشش تصویر متهم از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر او شدند، دعوت کرد تا جهت پیگیری شکایات خود به‌ نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان شهید ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت – جنب کلانتری ١٢٠ سیدخندان مراجعه کنند.

20106

کد خبر: 562276

وب گردی

وب گردی