جوایز فیلم مستقل بریتانیا برندگانش را شناخت

فیلم «اکس مشینا» ساخته «الکس گارلند» موفق به کسب سه جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردان از جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2015 شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که فیلم «خرچنگ»ساخته «یورگن لانتیموس» با نامزدی در هفت بخش شانس اصلی درخشش در جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2015 بود اما در نهایت فیلم «اکس مشینا» ساخته «الکس گارلند» جوایز بهترین فیلم ،‌کارگردانی و فیلمنامه را به خانه برد و «خرچنگ» به یک جایزه نقش مکمل زن بسنده کرد.

«45 سال» ساخته «اندرو های»، «امی»، به کارگردانی «آسسیف کاپادیا»، «اکس‌مشینا» از «الکس گارلند» و «مکبث» به کارگردانی «جاستین کرزل» دیگر نامزهای بخش بهترین فیلم مستقل بریتانیایی در این رویداد سینمایی بودند.

«سیرشا رنان» برای بازی در فیلم «بروکلین» بهترین بازیگر زن این رویداد سینمایی شد و «تام هاردی» نیز با فیلم «افسانه» جایزه بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد، در بخش بازیگری مکمل مرد و زن نیز به ترتیب «برندان گلیسون» برای فیلم«حق رای» و «اولیویا کلمن» برای ایفای نقش در فیلم «خرچنگ» موفق به کسب جایزه شدند.

در سایر بخش‌های جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2015 فیلم «اتاق» به کارگردانی «بری لارسون» جایزه بهترین فیلم خارجی را از آن خود کرد، «ادموند» ساخته مشترک «امیلی جومزوی» و «نینا گانتز» بهترین فیلم کوتاه بریتانیایی نام گرفت و «اسب سیاه» به کارگردانی «جودیث داوسون» و «لوئیس اوسماند» بهترین مستند سال سینمای بریتانیا نام گرفت.

502502

کد خبر: 562566

وب گردی

وب گردی