پیدا شدن جسد یکی از مفقودان سانحه محور هراز/عملیات جست و جو تا پیدا شدن ٢ مفقود دیگر ادامه دارد

جسد یکی از مفقودان سانحه محور هراز که هفته گذشته رخ داده بود، پیدا شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنام شهروند، رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل، با بیان این‌که از صبح روز دوشنبه عملیات جست‌وجوی مفقودان سانحه محور هراز وارد مرحله جدید شد، گفت: از امکانات و تجهیزات ویژه‌ای استفاده شد تا بتوانیم جسد باختگان سانحه سقوط مینی‌بوس در محور هراز را پیدا کنیم.
جمشید نیکزاد افزود: درحین عملیات روز سه‌شنبه جسد مردی به نام فریدون کاظمی ۴۵ساله پیدا شد.
پیکر این مرد در ٥کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه پشت استخر استراباکو لابه‌لای صخره‌های سنگی توسط نجاتگران هلال‌احمر پیدا شد. او با بیان این‌که عملیات خروج جسد با همکاری نیروهای غواص آتش‌نشانی انجام شد، گفت: عملیات جست‌وجو با حضور نیروها و امکانات برای پیداشدن ٢ مفقود دیگر سانحه سقوط مینی‌بوس ادامه دارد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل هم از حضور ۵۰ نیروی آتش‌نشانی در قالب ۲۰ تیم استانی و شهرستانی در عملیات تجسس مفقودان سقوط مینی‌بوس خبر داد.
حسین نذیری با بیان این‌که هم‌اکنون ٢٠ اکیپ نیروهای آتش‌نشانی آمل و استان در محور هراز مشغول جست‌وجو هستند، افزود: این نیروها حدود ٥٠نفر از افراد متخصص در امدادونجات شهرستان و استان هستند که به همراه دیگر نیروها در تلاش یافتن سه جسد مفقودی زائران کربلا از روستای جزین هستند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل با اشاره به این‌که نیروهای آتش‌نشانی از آغاز فعالیت به جست‌وجوی ٢٠ نقطه از مسیر رودخانه خروشان هراز می‌پردازند، تاکیدکرد: با توجه به این‌که بارش برف و بارندگی موجب طغیان رودخانه شده، سرعت جست‌وجوی نیروهای امدادی و آتش‌نشانی را کند کرده است.
حسین نذیری افزود: هم‌اکنون ٤٠ تیم از گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی، خدمات شهری، دهیاران، بخشداری لاریجان و افراد بومی در تلاش جست‌وجوی مفقودان هستند.
در این عملیات از سگ زنده‌یاب، لودر و کلیه تجهیزات مورد نیاز امدادی و آتش‌نشانی به کار گرفته شد.

20106

کد خبر: 562958

وب گردی

وب گردی