رضایی: جدایی از پیراهن پرسپولیس سخت است

بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس گفت: «همه بازیکنان سابق پرسپولیس دلشان برای پیراهن این تیم تنگ می شود منهای آن چند نفری که به استقلال رفته‌اند!»

به گزارش ایسکانیوز، مدت‌هاست که شیث رضایی خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده و ترجیح می‌دهد که کمتر در انظار عمومی دیده شود.در حالی‌که شنیده می‌شود شیث برنامه‌های بسیار جالبی در عرصه موسیقی دارد و از صدای بسیار خوبی سود می‌برد او ترجیح می‌دهد که همچنان در مورد حضورش در عرصه هنر سکوت کند و با ما در مورد فوتبال و دلتنگی‌هایش صحبت کند.

اظهارات رضایی را در ادامه می خوانید:

* با توجه به اینکه از تو خبری نیست حرف و حدیث‌های زیادی هم در موردت به وجود می‌آید. حتی شنیدیم که به زودی یک آلبوم موسیقی روانه بازار می‌کنی؟‌

- آلبوم موسیقی؟! نه این‌طورها هم نیست اما یک خبرهایی هست که به زودی با شما در میان می‌گذارم.

* اما دوستانت می‌گویند صدای شیث خیلی خوب است.

- برنامه‌هایی دارم که تا 20 روز دیگر به طور کامل در موردش صحبت می‌کنم. اگر در مورد فوتبال سوال کنید خیلی بهتر است.

* پولت را از باشگاه راه‌آهن گرفتی؟‌

- نه... شکایت کردم و منتظر رای کمیته انضباطی هستم. احتمالا با توجه به شکایت من نامه‌ای به دادستانی می‌رسد تا دادستانی محترم اقدامات لازم را در مورد پرداخت مطالبات من انجام بدهد.

* گفتی در مورد فوتبال صحبت کنیم و این در حالی است که تو فعلا عضو هیچ تیمی نیستی.

- فکر می‌کنم این قسمت من است. به هر حال این خیلی زور دارد آدم در 31 سالگی کنار خانه بنشیند. البته من از این موضوع راضی هستم چون از بچگی یاد گرفتم تا به هر قیمتی بازی نکنم. باور کنید من هم مثل خیلی‌ها می‌توانم به این و آن زنگ بزنم اما سرلوحه زندگی من این است که سرم را فقط جلوی خدا پایین بیندازم و دستم را فقط به سمت او بالا ببرم. همیشه راه و روش من در زندگی همین بوده و امروز که با شما صحبت می‌کنم مطمئنم اگر از فوتبال کنار گذاشته شده ام می‌توانم در جای دیگری خودم را نشان بدهم. از این موضوع ناراحت نیستم چون می‌دانم این نیز می‌گذرد و بهتر آن است که هیچ وقت با ذلت کاری را انجام ندهم و فوتبال بازی نکنم. باور کنید من خیلی‌ها را می‌شناسم که با زنگ، تماس و التماس به این تیم و آن تیم رفته‌اند هر چند که برایم قابل احترام هستند اما من هیچ‌وقت در زندگی‌ام چنین کارهایی نمی‌کنم و حاضر نیستم به خاطر فوتبال بازی کردن به هر کسی زنگ بزنم و التماس کنم.

* این روزها چه‌کار می‌کنی؟

- به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و گهگاهی هم با دوستانم بازی می‌کنم. زندگی همین است و من از چیزی ناراحت نیستم. قبل از من هم خیلی‌ها این‌طور شدند ولی من یاد گرفتم برای داشتن یک زندگی موفق و آینده‌ای خوب تلاش کنم و همه چیز را فقط از خدا بخواهم. شاید این هم تقدیر من است و خدا خواسته تا شیث دچار چنین ماجرایی شود. من به این موضوع نگاه مثبتی دارم و احساس می‌کنم با توجه به دعای خیر پدر و مادرم و نگاه ویژه خدا همچنان می‌توانم یک آینده خوب داشته باشم.

* از تیم‌‌های فوتبالی هم پیشنهاد داری؟

- بله... پیشنهاد داشتم اما چون باید به شهرستان می‌رفتم و یکسری داستان‌ها هم بود بی خیال شدم.

* چه داستان‌هایی؟ پیشنهادت لیگ برتری بود؟

- بله، پیشنهادم لیگ برتری بود اما به محض اینکه این پیشنهاد به من رسید آنقدر دلال و غیردلال به من زنگ زدند که قید همه چیز را زدم و ترجیح دادم همینجا بمانم و زندگی‌ام را بکنم.

* بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟‌

- صددرصد... پرسپولیس تیم من است و همیشه پرسپولیس را دوست دارم. همه بازی‌ها را هم نگاه می‌کنم و کلی حرص می‌خورم. به نظر من پرسپولیس در حال شکل گرفتن است و این را فراموش نکنید که اسکلت‌بندی تیم عوض شده. من می‌دانم مردم بعضی وقت‌ها از نتایج و بازی‌های پرسپولیس ناراحت می‌شوند اما این را فراموش نکنید که با حضور و حمایت آن‌هاست که پرسپولیس می‌تواند جان بگیرد. پس بهتر است بعضی‌ها به جای تخریب تیم فقط از پرسپولیس حمایت کنند.

* وضعیت خط دفاع پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- به نظر من آن اوایل وضعیت خط دفاعی خیلی جالب نبود ولی با توجه به تجربه و کیفیت خوب محسن بنگر و رضا نورمحمدی وضع پرسپولیس خیلی بهتر شد. این‌ها از دوستان خوب من و بهترین مدافعان ایران هستند و شک نکنید که با وجود آنها همه چیز در پرسپولیس بهتر می‌شود.

* دلت برای پرسپولیس و استادیوم آزادی تنگ نشده؟

- سوال بدی پرسیدید! خیلی وقت است دلم هوای پرسپولیس و استادیوم آزادی را کرده. من فکر می‌کنم دل همه پرسپولیسی‌ها برای بازی کردن در استادیوم آزادی و پوشیدن پیراهن این تیم تنگ شده. البته منظورم از همه پرسپولیسی‌ها، همه آن‌ها منهای آن چند نفری است که به استقلال رفته‌اند! با تمام این حرف‌ها برای همه دوستانم که در پرسپولیس بازی کردند آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست داشتم که در این مصاحبه یک نکته‌ای را بگویم.

* چه نکته‌ای؟

- اینکه دوستان مراعات کشتی‌ای را که در آن نشسته‌اند بکنند و این را بدانند که اگر این کشتی را سوراخ کنند خودشان هم غرق می‌شوند. موضوع دیگری که دوست داشتم در مورد آن صحبت کنم ماجرای درگذشت هوادار پرسپولیس بود. من در صفحه اینستاگرام خودم این ضایعه را به همه هواداران پرسپولیس و خانواده این دوست عزیز تسلیت گفتم و حالا دوست دارم از این طریق هم درگذشت هوادار پرسپولیس را به همه طرفداران این تیم تسلیت بگویم. طرفداران پرسپولیس سرمایه‌های اصلی این باشگاه هستند و شک نکنید برخلاف گفته‌های بعضی از دوستان آ‌ن‌ها برای همه پرسپولیسی‌ها عزیز و قابل احترام هستند.

* از رفقا و دوستانی که در زمان بازیگری داشتی، خبری داری یا اینکه حسابی تنها شده‌ای؟‌

- من با چند نفری خیلی صمیمی بودم اما مدت‌هاست که از کسی خبر ندارم و البته هیچ انتظاری هم ندارم که کسی بخواهد حالم را بپرسد. از دوستان صمیمی و فوتبالیست‌ها گرفته تا یک هوادار معمولی. هر چند که هواداران هر جا من را می‌بینند به من محبت می‌کنند اما الان مدت‌هاست که خیلی تنها شده‌ام.

* واقعا؟‌

- بله، ولی با این موضوع کنار آمده‌ام. آن زمانی که از پرسپولیس اخراج شدم هیچ کس حال من را نپرسید. من به اینجور مسایل عادت دارم و پسری نیستم که نیازی به کسی داشته باشم. همین که پدر و مادرم از من راضی هستند و دعای خیرشان پشت سر من است به اندازه یک دنیا برای من می‌ارزد و به همین دلیل در تمام این مدت منتظر زنگ و تماس کسی نبودم. می‌دانم که آینده خوبی پیش رو دارم و به همین دلیل با توکل به خدا کارم را انجام می‌دهم... همین که خدا حواسش به من باشد برایم کافی است.

604/601

کد خبر: 562980

وب گردی

وب گردی