دل‌پیرو: پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس هنوز برازنده پوگبا نیست

اسطوره بیانکونری هافبک فرانسوی این تیم را در حدی نمی‌داند که وارث پیراهن بزرگان این تیم باشد.

به گزارش ایسکانیوز،آلساندرو دل‌پیرو در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا تأکید کرد که پل پوگبا را همتراز دیگر ستارگانی که پیش از او پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن کرده‌اند، نمی‌بیند.

دل‌پیرو که خود در دوران بازیگری‌اش پیراهن شماره 10 یوونتوس را به تن می‌کرد، اظهار داشت: زمانی که درباره پیراهن شماره 10 یوونتوس صحبت می‌کنیم، تصویر یک بازیکن کامل در ذهن‌مان نقش می‌بندد. اکنون اما پوگبا هنوز یک بازیکن کامل نشده است و یک شماره 10 غیرمعمولی است. البته باید به او زمان و فرصت داد تا بیش از این رشد کند.

دل‌پیرو با اشاره به وضعیت یوونتوس در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و شانس آن برای تکرار افتخاری که فصل گذشته کسب کرد (صعود به بازی پایانی) تأکید کرد: من بعید می‌دانم که یوونتوس شانسی برای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد. در حال حاضر باید گفت که بایرن مونیخ و بارسلونا دست نیافتنی هستند، اما چه کسی می‌داند، شاید آنها هم اُفت کنند.

باخت شب گذشته یوونتوس در خانه سویا سبب سقوط این تیم به رده دوم جدول گروه D لیگ قهرمانان اروپا شد و این بدان معناست که بانوی پیر در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها باید با یکی از تیم‌های صدرنشین (به استثنای منچسترسیتی) روبه‌رو شود.

605/601

کد خبر: 563136

وب گردی

وب گردی