مراکز عرضه قلیان جمع آوری می شود

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان اهواز گفت: مراکز عرضه مواد دخانی و قلیان جمع آوری می شود.

به گزارش ایسکانیوز فرزاد فرهادی راد گفت: این تصمیم در آخرین جلسه کمیسیون رسیدگی به جرائم خاص استان خوزستان که با حضور مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی استان برگزار گردید، گرفته شد.
او افزود: این مراکز در کلیه مناطق شهرستان اهواز از جمله کوی سید خلف، خیابان انوشه، ملی راه و زیتون کارمندی توسط پلیس اطلاعات استان شناسایی شده است و از ابتدای هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرهادی راد گفت: طبق این مصوبه، دارندگان مراکز عرضه قلیان و مواد دخانی به پلیس اطلاعات استان فراخوانده می شوند و از آنان نسبت به جمع آوری قلیان ها و تغییر کاربری به فعالیت های مجاز از جمله فروش اغذیه غذایی و ... تعهد گرفته می شود.

او ادامه داد: متصدیان این اماکن موظف هستند طی مهلتی که به آنان داده می شود، نسبت به تعهدات خود اقدام کنند و در غیر این صورت با معرفی پلیس اطلاعات استان به مراجع قضایی، برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود.

فرهادی راد هشدار داد: دستگاه قضایی همانگونه که تا امروز با متخلفان بدون مسامحه و اغماض، قاطعانه برخورد کرده است، درصورت عدم تمکین از تعهدات از سوی متصدیان این مراکز، با آنان برخورد قضایی و نسبت به پلمپ مراکز آنان اقدام خواهد کرد.

او تاکید کرد: همچنین مقرر شد تا فعالیت های غذایی خیابان انوشه ساماندهی و دارندگان این مراکز مجوزهای لازم برای اداره این مراکز را اخذ کنند.

او همچنین از اجرای طرح جمع آوری قلیان در پارک ها و اماکن عمومی با همکاری شهرداری ها و فرماندهی انتظامی اهواز خبر داد و گفت: این طرح به صورت مستمر برگزار می شود.

105105

کد خبر: 563176

وب گردی

وب گردی