سرپرست واحد گرمسار عنوان کرد: لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی همواره با نگاه کاربردی، تولید و توسعه علم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، توسعه فعالیت‌های پژوهشی را همواره با نگاه کاربردی، تولید و توسعه علم عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار باحضور در جمع مدیران و کارکنان حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد با بیان اینکه یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی از گسترش تحصیلات تکمیلی، توسعه فعالیت‌های پژوهشی است تاکید کرد: توسعه فعالیت‌های پژوهشی همواره با نگاه کاربردی، تولید و توسعه علم باشد.

دکتر میرساردو به همراه معاون و مدیر پژوهش و فناوری ضمن بازدید از آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سایت ها و دفاتر حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد گرمسار و گفتگو با کارشناسان وکارکنان، در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کردند.

سرپرست واحد گرمسار همچنین در جمع مدیران، کارشناسان و کارکنان حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد گرمسار به تشریح اولویت های پژوهشی این واحد دانشگاهی پرداخت.

او فعال شدن شورای پژوهشی دانشکده ها، بروز رسانی مجلات علمی پژوهشی، بهره برداری اساتید و دانشجویان از کتابخانه دیجیتال، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، انعقاد طرح های برون دانشگاهی، توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی، فراهم نمودن نیازها و کمبودهای آزمایشگاهی و کارگاهی، اختصاص پست الکترونیک دانشگاهی به اساتید و دانشجویان دوره دکترای تخصصی و وب سایت اختصاصی اساتید را مهم برشمرد و گفت: ظهور و بروز آنچه که دانشجو در دانشگاه می‌آموزد بر عهده پژوهش است و از این حیث پژوهش مسئولیت سنگینی برعهده خواهد داشت.

دکتر میرساردو با بیان اینکه همه مسئولان، کارشناسان و کارکنان پژوهش باید نسبت به کار خود جدیت داشته باشند، زحمات و تلاش صادقانه کارکنان حوزه پژوهش وفناوری و همه کارکنان واحد گرمسار در انجام وظایف محوله، مشارکت و همدلی آنان در ایجاد محیطی پویا و سرشار از حسن نیت و مهربانی را اساس پیشرفت و کارآمدی این واحد برشمرد و از خدمات و تلاش های آنها تشکر کرد.

20104

کد خبر: 563415

وب گردی

وب گردی