نقد نمایش «برگزین» در برنامه داریوش ارجمند

نمایش «برگزین» در برنامه‌ی تلویزیونی «نقد تئاتر» بررسی و نقد می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز برنامه «نقد تئاتر» شنبه - ۲۱ آذر ماه - ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود؛ در این برنامه ضمن بحث پیرامون درام مذهبی در ایران، به نقد و بررسی نمایش «برگزین» به کارگردانی رحمت امینی پرداخته می‌شود.

تهیه‌کنندگی این برنامه که داریوش ارجمند، محمود عزیزی و رحمت امینی از مهمانانش هستند را مجید گیاه‌چی و اجرای آن را عطاالله کوپال بر عهده دارند.

نمایش «برگزین» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی دکتر رحمت امینی تا روز شنبه -21 آذرماه - در تئاتر باران بر صحنه است؛ در این نمایش کوروش زارعی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خوانی به ایفای نقش می‌پردازند.

داریوش ارجمند کارگردان نمایش «ابوذر» نوشته‌ی مرحوم رضا دانشور، بر مبنای ترجمه‌ای از دکتر علی شریعتی است که به عنوان نخستین درام مذهبی ایران مطرح شده و همچنین محمود عزیزی نیز از اولین کارگردانانی است که در سال های پس از انقلاب چندین درام مذهبی مدرن را بر صحنه برده است. این دو هنرمند نیز مهمانان نقد تئاتر شنبه هستند.

«نقد تئاتر» از مجموعه برنامه‌های «نقد چهار» است که ساعت ۲۳ روزهای شنبه هر هفته به طور زنده و تکرار آن در ساعت ۱۶ روز بعد (یکشنبه) از شبکه چهار، پخش می‌شود.

502502

کد خبر: 563447

وب گردی

وب گردی