توکلی: داوطلبان جا مانده از ثبت نام ارشد نگران نباشند/ مهلت ثبت نام آزمون ارشد 95 تمدید خواهد شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

حسین توکلی، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: ثبت نام از آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز دوشنبه آغاز شده و تا امروز 22 آذرماه پایان می پذیرد.

او ضمن اعلام تمدید مهلت زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تا پایان امروزگفت: داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند، نگران نباشند چرا که زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نایپوسته سال 95 در حال بررسی و تصمیم گیری است و زمان دقیق آن به داوطلبان اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا پایان روز 24 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

او در ادامه گفت: تا 8 صبح امروز 39هزار و 796 نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند.

توکلی با اشاره به آمار تعداد داوطبانی که تا کنون در آزمون ارشد سال 95 ثبت نام کرده اند، گفت: ساعت 8 صبح امروز تعداد 251 هزار و 147 نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 ثبت نام خود را انجام داده اند.

او در پایان گفت: آزمون کارشناسی ارشد 95 در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار خواهد شد.

10104

کد خبر: 563752

وب گردی

وب گردی