بیت سعید:استقلال و ذوب‌آهن رقیبان اصلی ما هستند

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان رقیبان اصلی این تیم برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

به گزارش ایسکانیوز حسن بیت‌سعید در خصوص شرایط استقلال خوزستان و بازی این تیم مقابل پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: تیم ما روند خوبی داشته و حالا باید پدیده را هم شکست دهیم. ما محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم. نباید فراموش کنیم که امتیاز جمع کردن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل از دو بازی باقیمانده هم باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش در نیم‌فصل اول گفت: ما فقط به این فکر می‌کنیم که با همین روند امتیاز جمع کنیم. اگر هم قهرمان نیم‌فصل شویم مطمئناً بابت این موضوع دچار غرور نخواهیم شد و اتفاقاً انگیزه بازیکنان بیشتر می‌شود. ما امسال برای قهرمان شدن تلاش خواهیم کرد و فکر می‌کنم با توجه به نتایجی که استقلال اهواز و فولاد گرفته‌اند، مردم خوزستان فعلاً با نتایج تیم ما شاد هستند.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد اینکه کدام تیم رقیب اصلی استقلال خوزستان برای کسب قهرمانی محسوب می‌شود، گفت: امسال چند تیم دنبال قهرمانی هستند، ولی به نظر من استقلال تهران و ذوب‌آهن رقیبان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

بیت‌سعید که در سه بازی اخیر استقلال خوزستان موفق به گلزنی نشده است، در این زمینه گفت: با اینکه گل نزدم، اما خوشحالم که تیمم نتایج خوبی گرفته است. برای من ماندن در کورس آقای گلی اهمیت دارد، ولی موفقیت تیم از همه چیز مهم‌تر است. من هم دوست دارم گل بزنم و هم امیدوارم تیمم در آینده نتایج خوبی بگیرد.

604/602

کد خبر: 563793

وب گردی

وب گردی