معاون پژوهشی واحد مراغه خبرداد: برگزاری اولین جشنواره ایده های برتر دردانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فن آوری واحدمراغه برنامه های هفته پژوهش این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف مهمان نواز معاون پژوهش و فن آوری واحد مراغه گفت : اعلام آمادگی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه جهت هرچه پربارتربرگزار شدن برنامه های هفته پژوهش و ارائه مقاله و برگزاری سخنرانی های متعدد در این واحد ، مارا برآن داشت که در هرچه بهتر برگزار شدن این هفته و اهتمام درحمایت از نخبگان ، مخترعان و پژوهشگران این دانشگاه قدم برداریم .

وی افزود: کارگاههای آموزشی ، بازدید دانش آموزان مدارس از اماکن و امکانات دانشگاه جهت آشنایی با توانمندیهای آن ، بازدید دانشجویان از پروژه ها ، میزگردهای علمی ، سخنرانی ها ی متعدد علمی و برگزاری جشنواره ایده های برتر در طول هفته پژوهش از مهمترین برنامه های این هفته است.

مهمان نواز ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاههای کتاب و نرم افزار درطول هفته پژوهش ، خاطر نشان کرد، تجلیل از پژوهشگران برتر و فعالان پژوهشی واحد ، رونمایی از کتابهای جدید منتشره دانشگاه ، تقدیر از اعضای شورای پژوهشی و شورای انتشارات واحد ، تقدیر از فعالان پژوهشی در حوزه کارکنان واحد ، تجلیل از پایان نامه برتر ، اعضای فعال انجمن های علمی و اعضای برتر باشگاه پژوهشگران جوان از سایر برنامه های این دانشگاه است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه خاطرنشان کرد ، برگزاری اولین جشنواره ایده های برتر با تأکید بر پتانسیل های شهرستان مراغه از برنامه های ویژه این هفته می باشد که با حمایتهای فرمانداری شهرستان ویژه مراغه ، شهرداری و پژوهش سرای دانش آموزی مراغه ، در تاریخ 28 آذرماه برگزار خواهد شد.

این مسوول افزود، پیرو استقبال دانشجویان و دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش ، مهلت ارسال مقالات و ایده های برتر به این جشنواره تا 24 آذر ماه تمدید شد.

10101

کد خبر: 563801

وب گردی

وب گردی