مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95  تمدید شد/ نحوه ویرایش اطلاعات متقاضیان

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا روز چهارشنبه 25 آذر ماه خبر داد.

حسین توکلی به خبرنگار ایسکانیوز گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناس ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور هستند ولی تا کنون نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام از متقاضیان مذکور تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آذر ماه سال 94 تمدید شد.

او به کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 95 توصیه کرد: کلیه داوطلبان در این مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ 18/ 9/94 بر روی سایت سازمان قرار گرفته و پس از فراهم کردن مدارک مورد نیاز نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان کنکور ارشد 95

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند در صورت تمایل تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آذرماه 94 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

10104

کد خبر: 563805

وب گردی

وب گردی