حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در شانزدهمین دوره از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور پررنگ این دانشگاه در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که از سوی وزارت علوم برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، داود ثمری با بیان اینکه این نمایشگاه از 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، گفت: در نمایشگاه امسال، مساحتی حدود 1500 مترمربع که شامل 55 غرفه است، در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار داده شده است.

وی افزود: هریک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها در این نمایشگاه دارای یک غرفه اختصاصی خواهند بود، به علاوه واحد نجف آباد، علوم و تحقیقات و هریک از واحدهای استان تهران نیز دارای یک غرفه مجزا هستند.

دکتر ثمری با بیان اینکه نماشگاه امسال از لحاظ کیفی رشد خوبی نسبت به سال گذشته دارد، خاطر نشان کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 500 محصول فناورانه ارائه شده است همچنین از لحاظ کمی نیز فضایی که در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد نسبت به سال گذشته 200 مترمربع افزایش یافته است.

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری غرفه فن بازار دانشگاه در سالن های 7 و 8 خبر داد و گفت: تلاش ما این است که در این نمایشگاه بتوانیم میان فناوران مختلف یک شبکه ارتباطی ایجاد کنیم.

وی همچنین از بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران دانشگاه از این نمایشگاه خبر داد.

10101

کد خبر: 563840

وب گردی

وب گردی