لواندوفسکی در بایرن بماند، کاوانی گزینه رئال است

یک نشریه مادریدی خبر داد باشگاه رئال‌مادرید به مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن به عنوان گزینه‌ اصلی خود در صورت ناکامی در جذب مهاجم بایرن‌مونیخ نگاه می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، این روزها شایعه پیوستن روبرت لواندوفسکی به رئال‌مادرید بیشتر از هر زمان دیگر در رسانه‌های اسپانیایی مطرح شده است. این شایعات هم از زمانی قوت گرفت که مدیربرنامه‌های این مهاجم لهستانی بازی رئال‌مادرید مقابل ختافه را از نزدیک در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو تماشا کرد.

نشریه «آس» اسپانیا گزارش داد؛ باشگاه رئال‌مادرید به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپاست و این بازیکن در صدر لیست خرید کهکشانی‌ها برای فصل آینده است، ولی سفیدپوشان مادریدی گزینه دیگری به نام ادینسون کاوانی هم دارند و اگر به هر دلیلی موفق به جذب مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ نشوند به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن خواهند رفت.

کاوانی 28 ساله پیش از اینکه در سال 2013 از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود، مورد توجه باشگاه رئال‌مادرید بود. او که حالا سومین فصل حضورش در جمع قهرمان لوشامپیونه فرانسه را تجربه می‌کند تا کنون در 116 بازی از رقابت‌های مختلف 67 گل برای میلیونرهای پاریس به ثمر رسانده است.

601/601

کد خبر: 563932

وب گردی

وب گردی