«کاناپه» به جشنواره سی و چهارم نمی رسد

شاهرخ دستور تبار از آماده نشدن «کاناپه» برای جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و گفت: به طور قطع این فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید و به احتمال زیاد فیلم تا جشنواره سال آینده اکران نمی شود.

شاهرخ دستورتبار مجری طرح فیلم «کاناپه» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، در مورد مراحل ساخت این فیلم گفت: «کاناپه» در مرحله انتخاب بازیگر است، هنوز بازیگران اصلی این فیلم مشخص نشده و قراردادی هم با بازیگران احتمالی بسته نشده است.

او ادامه داد: برای یکی از نقش های اصلی فیلم هم فراخوانی منتشر شده است، این فراخوان برای یکی از نقش های زن فیلم است و از میان خانم های 22 تا 27 ساله ای که به دفتر بشرا فیلم مراجعه می کنند، کیانوش عیاری یک نفر را برای آن نقش انتخاب خواهد کرد.

مجری طرح «کاناپه» تاکید کرد: به طور قطع این فیلم به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید و به احتمال زیاد فیلم تا جشنواره سال آینده اکران نمی شود.
دستورتبار گفت: در حال حاضر برای دوری از حاشیه ها سعی می کنیم خیلی اخباری از فیلم در رسانه ها منتشر نشود تا وضعیت بازیگران آن مشخص شود.

به گزارش ایسکانیوز، کیانوش عیاری پس از حواشی اکران فیلم سینمایی «خانه پدری»، در سکوت کامل خبری سراغ پروژه سینمایی «چاله چوله» رفت و قرار بود آن را با حمایت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در اهواز بسازد.

مشکلات کمبود بودجه باعث شد که ساخت «چاله چوله» منتفی شود تا عیاری بار دیگر سراغ فیلمی اجتماعی به عنوان «کاناپه» برود.

حسن آقاکریمی مدیرتولید، شاهرخ دستورتبار مجری طرح و شبنم عرفی نژاد برنامه ریز و دستیار کارگردان از عوامل قطعی این پروژه هستند.

تست بازیگری کیانوش عیاری از صبح یکشنبه از تاریخ 22 شروع شده است و تا 26 آذرماه سال 1394 ادامه خواهد داشت. در روز اول نزدیک به هفتاد مراجعه کننده برای تست بازیگری این پروژه سینمایی به دفتر بشرا فیلم حضور یافتند.

«خانه پدری» آخرین اثر سینمایی کیانوش عیاری سه سال قبل در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر با واکنش‌‌های متفاوتی اکران شد. این فیلم هم از آن دست آثاری است که اجازه اکران گرفت ولی بعد از یک روز، از پرده سینماها به پایین کشیده شد.

گفتنی است که تهیه کنندگی «کاناپه» را کیانوش عیاری، خود بر عهده دارد.

503502

کد خبر: 563952

وب گردی

وب گردی