نقش پررنگ مارادونا در زندگی یک فیلمساز

 پائولو سورنتینو در یک مصاحبه با نشریه ورایتی از نقش پررنگ دیگو آرماندو مارادونا اسطوره‌ی فوتبال آرژانتین در زندگی خود گفت.

به گزارش ایسکانیوز، پائولو سورنتینو پس از گرفتن جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان برای فیلم «زیبایی بزرگ»، گامی بعدی را برای ساخت فیلم «جوانی» به زبان انگلیسی برداشت. «جوانی» نیز به تازگی بهترین فیلم جوایز فیلم اروپا لقب گرفت و علاوه بر آن جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز به ترتیب برای پائولو سورنتینو و مایکل کین به ارمغان آورد.

او به تازگی درباره فیلم جدید خود با نشریه‌ی ورایتی گفت‌و‌گو کرده است. او در قسمتی از این مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره حضور مارادونا در «جوانی» و این مسئله که تعدادی از منتقدان آمریکایی مارادونا را نشناخته بودند، از نقش پررنگ مارادونا در زندگی خود گفت.

سورنتینو که هنگام دریافت جایزه اسکار برای فیلم «زیبایی بزرگ» نیز از مارادونا تشکر کرده بود، در این باره گفت : «در کنار تمام چیزهایی که پیش از این درباره مارادونا گفته‌ام، باید بدانید که او ناخواسته زندگی مرا نجات داده است. من زمانی که تنها 16 سال داشتم پدر و مادرم را در یک حادثه در خانه‌ای کوهستانی از دست دادم. من همیشه همراه با آن‌ها به کوهستان می‌رفتم اما در زمان حادثه برای تماشای بازی مارادونا در باشگاه فوتبال ناپولی با پدر و مادرم همراه نشدم و همین موضوع جان مرا نجات داد. بله، این موضوع حقیقت دارد که برخی منتقدان مارادونا را نشناخته‌اند، آمریکایی‌ها اطلاعات زیادی درباره فوتبال ندارند. حتی یکی از همکاران آمریکایی من در فیلم «جوانی» نمی‌دانست که مارادونا کیست.»
503502

کد خبر: 563963

وب گردی

وب گردی