عباس زاده از نیم فصل استارت خواهد زد!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در زمان نقل و انتقالات نیم فصل، قراردادش را با باشگاه راه‌آهن ثبت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد عباس زاده و محسن حمیدی دو بازیکن جدید تیم راه‌آهن بعد از بازی با پرسپولیس و در زمان نقل و انتقالات نیم فصل قرارداد رسمی خود را در هیات فوتبال تهران ثبت می کنند و می توانند برای راه آهن به میدان بروند.

* مدافع میانی تیم ملی لیتوانی هفته آینده به تهران می آید تا در صورت تایید کادر فنی و روند مثبت مذاکرات با مدیران راه آهن جانشین محسن ایران نژاد مصدوم شود.

البته نکته قابل توجه این است که ایران نژاد که در بازی دوستانه با استقلال رباط پایش پاره شد به تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اما ظاهرا باشگاه راه آهن قصد دارد تا پایان فصل نام او را از فهرست خارج کنند تا بتوانند از حضور یک مدافع سود ببرند.

* امور مالی باشگاه راه آهن اعلام کرد برخلاف شایعات باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد و بر اساس مصوبه هیات مدیره قسط بعدی مطالبات بازیکنان حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد بوده و در اواخر بهمن ماه به حساب بانکی بازیکنان و کادر واریز خواهد شد.

* ابراهیمی قائم مقام باشگاه راه آهن با وجود مخالفت صادق‌پور مدیرعامل این باشگاه با استعفایش از جمع زردپوشان جدا شد. او چند روز است با جمع کردن وسایل شخصی اش در باشگاه حاضر نمی شود. پیش از این رحیمی هم از سمت مدیرعاملی راه آهن استعفا داده بود. از سعید رمضانی و پسر صادق‌پور از جانشینان احتمالی ابراهیمی نام برده می شود.

* علی رغبتی مشاور عالی رحیمی نیز از باشگاه راه آهن جدا شد. وی پس از استعفای رحیمی دیگر در باشگاه حاضر نشد.

* محمود مریخی کاپیتان سابق تیم نیروی زمینی این روزها در محل تمرینات راه آهن حضور مداومی دارد. گفته می شود وی به عنوان مشاور فنی مدیرعامل منصوب خواهد شد.

مهدی جعفرپور به احتمال فراوان اولین بازیکن جدا شده در نیم فصل از تیم راه آهن خواهد بود.از حمید علی عسگری و دو بازیکن مصدوم تیم (قاسمی و ایران نژاد) به عنوان دیگر نفراتی نام برده می شود که برای خالی شدن لیست و جذب بازیکن جدید از فهرست زردپوشان کنار خواهند رفت.فهرست بزرگسال راه آهن دو جای خالی داشت که عباس زاده و حمیدی جذب شدند.فهرست زیر ۲۳ سال نیز سه جای خالی دارد که تاکنون امیر مدنی جذب این تیم شده است.

604/602

کد خبر: 563984

وب گردی

وب گردی