ذاکر خبرداد: پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال گذشته بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات به اعضای هیات علمی این دانشگاه اعطا شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فرید ذاکر در خصوص اعطای تسهیلات به اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال گذشته بیش از ۶ هزار میلیارد ریال به اعضای هیات علمی و کارمندان تسهیلات با نرخ ترجیهی ۱۴درصد اعطا شده است.

او با بیان اینکه این وام ها بازپرداخت ۶۰ ماهه داشته اند، گفت: برای اعضای هیات علمی ۶۰ میلیون تومان و به کارمندان ۴۰ میلیون تومان وام اعطا شده است.

به گفته ذاکر، بیشتر تسهیلات ارائه شده از صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در قالب وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همچنین برنامه داریم برای دانشجویان در قالبهای مختلف تسهیلاتی ارائه کنیم تا دیگر دغدغه شهریه نداشته باشند.

به گفته او، وام های ضروری، پژوهانه، حمایت از دانشجویان دکتری، وام مسکن و... از دیگر اقدامات ما به شمار می رود تا بدین واسطه دانشجویان از تسهیلات بیشتری برخوردار شوند. امیدواریم روز به روز سقف و مقدار این تسهیلات بیشتر شود.

او در خصوص آخرین آمار وام اعطایی به دانشجویان، گفت: البته در سال گذشته بیش از پنج هزار میلیارد ریال وام به دانشجویان پرداخت کرده ایم.

10102

کد خبر: 563989

وب گردی

وب گردی