تصادف مینی بوس حادثه آفرید/ بزرگراه شیخ فضل الله قفل شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت:برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک کامیون حمل ماسه، در بزرگراه شیخ فضل الله،سبب مجروح شدن راننده مینی بوس شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان جلال ملکی درباره برخورد مینی بوس با یک دستگاه کامیون در بزرگراه شیخ فضل الله نرسیده به بزرگراه حکیم، گفت: ساعت 6:21 دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس با پشت یک دستگاه کمپرسور برخورد شدیدی داشت به طوری که دو ماشین به هم گره خورده بودند.

او در ادامه با بیان این مطلب که راننده مینی بوس مقصر این حادثه بوده است، گفت: متاسفانه راننده در مینی بوس گرفتار شده بود که عوامل آتش نشانی آن را خارج کردند و بلافاصله فرد به مراکز درمانی منتقل شد و عملیات ساعت 7:19 پایان یافت.

تصادف مینی بوس با کامیون یک مصدوم برجا گذاشت

همچنین حسن عباسی ، سخنگوی اورژانس درباره این تصادف گفت: این حادثه یک مصدوم داشت که به مرکز درمانی منتقل شد.


گفتنی است بنا به گفته شاهدان عینی ترافیک شدیدی صبح امروز بر اثر این حادثه،در بزرگراه شیخ فضل الله و همچنین خیابان ها و بزرگراه های دیگر منتهی به این بزرگراه ایجاد شد. به طوری که کارمندان با تاخیر نیم تا یک ساعته به محل کار خود رسیدند.

تصادف،عامل ترافیک سنگین در بزرگراه شیخ فضل الله

در این رابطه سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهور تهران به خبرنگار اجتماعی میزان گفت: صبح امروز شاهد تصادف سنگین بین مینی بوس و کامیون بوده ایم به طوری که راننده مینی بوس در خودرو گرفتار شد، مدت زمانی که صرف نجات راننده مینی بوس از سوی آتش نشانی شد سبب بروز ترافیک سنگین در بزرگراه شیخ فضل الله تا آزادگان شد.

اودر ادامه افزود: با توجه به اینکه منطقه پاکسازی شده است، همچنان شاهد ترافیک در این منطقه هستیم.
105105

کد خبر: 564052

وب گردی

وب گردی