ستاری خبر داد: بودجه 200 میلیون دلاری صندوق نوآوری و شکوفایی در دولت تصویب شد

مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار با حضور محمد فرهادی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نعمت زاده وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور ضمن تبریک هفته پژوهش بر لزوم پیشرفت کشور در حوزه تحقیق و پژوهش و فن بازار تاکید کرد و گفت: دیروز بودجه 200 میلیون دلاری صندوق نوآوری و شکوفایی در دولت تصویب شد.
وی افزود: جای خوشحالی است که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ، فناوری و فن بازار هر ساله با کیفیت و کمیت بیشتری برگزار می ­شود، که این خود از نهادینه شدن اهمیت پژوهش و تحقیق در جامعه علمی نشان دارد.


اهداء تسهیلات بیشتر به فعالان حوزه پژوهش در دستور کار است
ستاری با بیان اینکه در بودجه سال آینده تسهیلات بیشتری به فعالان حوزه پژوهش در نظر گرفته شده اظهار داشت: امید است با افزایش چشمگیر بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی و تصویب مقرارات و آیین نامه های جدید و همچنین تسهیل بیشتر کار ارتباطی محققان و پژوهشگران اظهار امیدواری کرد در سال آینده با مشکلات کمتری روبرو باشند و کشور شاهد اتفاقات خوبی در هر دو حوزه پژوهش های تجار ی و تحقیقات مرز دانش باشد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور در پایان همدلی و همگرایی همه کشور را لازمه پیشرفت و توسعه پژوهش و فن بازار دانست و تصریح کرد: همه نهادها و دستگاه ها به مساوی سرنشینان یک کشتی هستند به همین دلیل تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای تحقق توسعه اقتصاد دانش بنیان به کار گیرند.

10101

کد خبر: 564080

وب گردی

وب گردی