لاریجانی: حادثه حمله به شیعیان نیجریه در حال بررسی است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و احمد سالک نماینده مردم اصفهان درباره حوادث رخ داده در نیجریه گفت: مجلس در حال بررسی این موضوع است.

به گزارش ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در حال بررسی لایحه بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث بودند که دو نفر از نمایندگان مجلس با تذکر خارج از دستور نسبت به حادثه کشتار شیعیان نیجریه تذکر دادند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکراز نمایندگان خواست که باب صحبت درباره موضوعات مختلف را پیش از سخنان مخالف یا موافق پیشنهادات ببندند و افزود: مجلس در حال انجام اقداماتی برای بررسی و اقدام متناسب در این موضوع است.
نظامیان نیجریه ای روز یکشنبه با یورش به حسینیه بقیه الله در شهر زاریا و منزل شیخ زکزکی ده ها نفر از شیعیان عضو جنبش اسلامی این کشور را به خاک و خون کشیدند.
ایرنا نوشت، نمایندگان مجلس همچنین در ادامه بررسی لایحه تبصره 3 و 4 ماده 8 را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند و با بازگشت ماده 59 و حذف ماده 58 نیز موافقت کردند.

201/201

کد خبر: 564312

وب گردی

وب گردی