بارش برف و باران در جاده های نیمی از استانهای کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های بیش از نیمی از استان های کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به سرهنگ نادر رحمانی در باره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: برابر گزارشهای دریافتی در اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل ، زنجان، قزوین ،کردستان آذربایجان شرقی و کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: در محورهای اسالم- خلخال و دیلمان در استان گیلان، محور یزد - طبس در استان یزد، ارتفاعات استان مازندران، محور کرج - چالوس در استان البرز و محورهای هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران نیز بارش برف گزارش شده است.

به گفته رحمانی در اکثر محورهای استان های فارس، غرب استان تهران ،البرز و گیلان نیز بازش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد که تردد در محورهای برف گیر تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: هم اکنون بار ترافیکی در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج، محدوده پل فردیس تا پل کلاک، نیمه سنگین گزارش شده است.

او با بیان اینکه اکثر محورهای در استان های چهارمحال و بختیاری و زنجان با بارش برف و کولاک همراه است، گفت: محورهای داران-الیگودرز و خمین - اراک در استان اصفهان، محورهای سنندج - مریوان و بانه - سقز در استان کردستان نیز دارای کولاک و یخ زدگی بوده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته او در اکثر محورهای استان های اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد و همدان و همچنین در محور کرمانشاه - سرپل ذهاب در استان کرمانشاه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی گفت: محور کوهرنگ مسجد سلیمان در محدوده های گردنه چری و شامنصوری در استان چهارمحال و بختیاری و همچنین محور دیزین به شمشک بعلت بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

10102

کد خبر: 564399

وب گردی

وب گردی