دربیانیه جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد:وزارت امورخارجه  پیگیر وضعیت رهبر شیعیان نیجریه باشد

جامعه اسلامی مهندسین طی بیانیه ای پیرامون محکومیت سرکوب شیعیان مظلوم نیجریه و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه تلخ خواستار شد:وزارت امورخارجه و سایر نهادهای مسئول پیگیر وضعیت رهبر شیعیان نیجریه و همچنین برخورد با مسببان این واقعه باشد

به گزارش ایسکانیوز بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت حمله ددمنشانه ارتش نیجریه به شیعیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

باردیگر جراحت بزرگی بر قلوب شیعیان نشست و با خبر شدیم که شیعیان مظلوم نیجریه مورد هجوم وحشیانه ارتش این کشورقرار گرفتند. دراین حمله ددمنشانه که به حسینیه و خانه حجت الاسلام زکزاکی رهبرعالی شیعیان آن کشور صورت گرفت جمع کثیری ازمحبین اهل بیت ( ع ) به خاک و خون کشیده شدند و صحنه هایی بوجود آمد که قلب هر آزاده ای را به درد می آورد.

این واقعه تلخ اولین برخورد وحشیانه با شیعیان و محبین اهل بیت (ص)نبوده وآخرین آن نیز نمی باشد. وقتی تفکر سبوعیت و وحشی گری در چهره اسلام وهابی علیه اسلام ناب محمدی (ص) برمی خیزد و آتش کینه توزی در قلب جهان اسلام روشن می شود، وقوع چنین حوادثی نیز دورازذهن نیست . وقتی کشتن انسانهای بی گناه با کج فهمی از دین مبین اسلام رنگ و لعاب نیکو بخود می گیرد، دیگر فرقی نمی کند که جنایتی در سوریه یا عراق یا نیجریه صورت پذیرد و شیعیان مظلوم قربانی تفکرارتجاعی شوند و یا در پاریس و کالیفرنیا پیروان ادیان دیگر مورد هجوم وحشیانه قرار گیرند. دنیا باید به هوش باشد که اگر امروز در مقابل کشتار بی شرمانه مردم بی دفاع به دست عاملان اجرایی تفکرات مرتجع وافراطی سکوت کند، فردا هیچ منطقه ای در عالم ، از آشوب فتنه گران درامان نخواهد بود.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکومیت سرکوب شیعیان مظلوم نیجریه و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه تلخ، از وزارت امورخارجه و سایر نهادهای مسئول می خواهد پیگیر وضعیت رهبر شیعیان نیجریه و همچنین برخورد با مسببان این واقعه باشد و از تمامی علمای اسلام بالاخص بزرگان عالم تشیع می خواهد تا ضمن محکوم کردن این حمله وحشیانه، برای جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی برای وحدت هر چه بیشتر شیعیان جهان و کسب اقتدار عالم اسلام و ترویج اسلام واقعی منبعث از آموزه های پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت راستین آن حضرت تلاش نمایند.


جامعه اسلامی مهندسین

201/203

کد خبر: 564467

وب گردی

وب گردی