اپلیکیشن iOS گوگل برای پشتیبانی از لمس سه‌بعدی بروزرسانی شد

گوگل به تازگی اپلیکیشن iOS خود را برای پشتیبانی از قابلیت لمس سه بعدی بروزرسانی کرده که برای کاربران آیفون 6S و آیفون 6S پلاس چندین قابلیت‌ جدید را ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از زومیت، از این پس کاربران آیفون 6S و آیفون 6S پلاس با نگه داشتن انگشت خود بر روی آیکن گوگل می‌توانند میانبرهایی مانند جستجوی صدا، جستجوی عکس و جستجو را مشاهده کنند. البته این اپلیکیشن در بروزرسانی جدید خود، هنگام نزدیک شدن کاربران به محل‌های کسب و کار مانند رستوران و بارها، اطلاعات مرتبط را نمایش می‌دهد.

هنگامی که کاربران در اپلیکیشن گوگل محل‌هایی مانند کسب و کارها یا رستوران‌ها را جستجو می‌کنند، گوگل نتایجی شامل یک گراف و نقشه را نشان می‌دهد که در آن‌ها اطلاعات مربوط به ساعت‌های فعالیت کسب و کارها مشخص است. مطمئنا اگر در وضعیت بحرانی قرار داشته باشید، این اطلاعات بسیار کاربردی خواهد بود. البته گوگل نتایج جستجوی مربوط به کاربران iOS را تغییر داده که بنابراین این دسته از کاربران شاهد اطلاعات اضافی مربوط به تعطیلات، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها هستند.

همزمان با پشتیبانی از قابلیت لمس سه‌بعدی برای کاربران آیفون، ویژگی‌های دیگری نظیر Split View و Slide Over نیز برای کاربران آیپد ارائه شده است. هر دو این ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا همزمان با استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها، از اپ گوگل نیز بهره‌مند شوند؛ این قابلیت زمانی کاربردی‌تر می‌شود که در حین مطالعه بر روی آیپد خود هستید و نیاز به جستجوی مطلبی در گوگل پیدا می‌کنید.

10102

کد خبر: 564483

وب گردی

وب گردی