شناسایی و جذب ۳۹۴ متکدی بی‌خانمان

مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ۳۹۴ مددجوی متکدی بی خانمان جذب و شناسایی شده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این که طرح شناسایی خانوارهای محلی در هرندی به صورت پلاک به پلاک انجام شده است، گفت: در راستای این اجرای این طرح، جلسه هم اندیشی نیز با پرسشگران طرح شناسایی خانوارهای محله هرندی در خصوص بازخورد اجرای این طرح و نیز یافته های آن برگزار شد.

او با اشاره به این که کودکان بازمانده از تحصیل در منطقه هرندی، به مدرسه صبح رویش ارجاع داده شدند، گفت: تیم سه نفره متشکل از مددکار اجتماعی، روحانی و مربی پرورشی، برای ۶۴ خانواده ای که کودکان بازمانده از تحصیل داشتند، شرایط لازم جهت ثبت نام در این مدرسه را فراهم کرد.
مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان این که در سه شیفت، واحد گشت فوریت خدمات اجتماعی در نگین تاریخی شهر تهران مستقر شده است، گفت: از تعداد ۵۱ گشت راه اندازی شده تا کنون، ۳۹۴ مددجو متکدی بی خانمان جذب و شناسایی شده اند.

هوشیار با تاکید بر این که یکی از اهداف مهم در منطقه هرندی، ارتقا سلامت و نشاط اجتماعی است، گفت: در راستای تحقق این مهم، ایستگاه تندرستی در بوستان مهارت ویژه خانم های مراجعه کننده برای آموزش کارآفرینی، استمرار یافت.

20102

کد خبر: 564540

وب گردی

وب گردی