مورینیو:  احساس خیانت می‌کنم!

چلسی در آخرین بازی هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به میدان رفت. این دیدار تقابل بین مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشینی لیگ جزیره در فصل جاری بود.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان ژوزه مورینیو در فصل جاری عملکرد بسیار بدی داشتند و تا قبل از این دیدار از 15 بازی، تنها 15 امتیاز کسب کرده بودند و در رده شانزدهم جدول رده بندی جای داشتند. آنها با پیروزی در دیدار برابر لسترسیتی می‌توانستند خود را از شرایط بحرانی بیرون آورند اما لسترسیتی با درخشش دو مهاجم خوبش در فصل جاری موفق شد چلسی را هم شکست دهد و با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار حساس شود و صدر جدول رده بندی را از آرسنال پس بگیرد.

ژوزه مورینیو در مورد شکست تیمش گفت: بر این باور هستم که لسترسیتی با نمایش خوبی که در این دیدار داشت، شایسته پیروزی بود. چلسی تنها بین 30 تا 35 دقیقه خوب ظاهر شد. این در حالی بود که لسترسیتی بیش از یک ساعت، تیم برتر میدان بود. دو گل خوردیم که هر دوی آنها نباید وارد دروازه‌مان می‌شد. او ادامه داد: به خوبی می‌دانم که مهم‌ترین چیز برای من به عنوان یک مربی، این است که سبک بازی حریف را تشخیص دهم تا کار را برای بازیکنانم راحت کنم اما دو گلی که لسترسیتی به ثمر رساند را نمی‌توانم هضم کنم. همواره از بازیکنانم می‌خواهم با تمرکز بالا بازی کنند و حریف را زیر فشار قرار دهند. در دیدار برابر لسترسیتی به هیچ وجه این‌گونه نشد و بازیکنان حریف به راحتی در میدان حرکت می‌کردند.

مورینیو در ادامه سخنانش به انتقاد از بعضی از ستارگان چلسی پرداخت و گفت: وقتی در بعضی از پست‌ها بازیکنان بزرگ و سرنوشت‌ساز دارید اما آنها از روزهای خوبشان به دور هستند، شرایط برای کار کردن بسیار سخت می‌شود. فصل قبل برای رساندن بازیکنان چلسی به بهترین شرایط، تلاش بسیار زیادی داشتم اما به نظر می‌رسد حفظ آمادگی این بازیکنان سخت‌تر از کار قبلی است. نهایت تلاشم را به کار گرفتم تا بازیکنان بزرگ چلسی را به روزهای اوج برسانم اما آنها من را خوار کردند و نتیجه‌ای نگرفتم.

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان سخنانش هم گفت: به هر حال باید بگویم احساس خیانت می‌کنم. با تلاش زیادی که داشتیم، موفق شدیم در دقیقه 77 گلزنی کنیم و اختلاف را به یک گل کاهش دهیم اما مسائل تحریکی آمیزی در ورزشگاه رخ داد. حتی توپ جمع‌کن‌ها توپ را به موقع در اختیار ما قرار نمی‌داند و حدود پنج دقیقه وقت بازی تلف شد.چلسی با شکست در این دیدار، 15 امتیازی باقی ماند و به رده شانزدهم جدول رده بندی سقوط کرد تا مدافع عنوان قهرمانی، خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس کند.

602/602

کد خبر: 564588

وب گردی

وب گردی