دستگاه جوان سازی پوست ساخته شد

محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه رادیو فرکانس تکنولوژی« six wav » شدند که کاربردهای زیادی همچون جوان سازی پوست، کاهش سایز شکم و پهلو دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، علی معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران در خصوص دستگاه رادیو فرکانس تکنولوژی « six wav » ساخته شده در این پارک گفت: تکنولوژی « six wave »یا فرکانس شش گانه، گامی بزرگ در فناوری است که دارای بسامد های رادیویی چند گانه کنترل شده برای دیاترمی (نوعی درمان که با عبور امواجی از بدن موجب گرم شدن بافت های خاصی می شوند) است.

او گفت: با استفاده از این دستگاه که به روزترین نوآوری رادیو فرکانس به شمار می رود می توان بهترین لیفت و جوان سازی پوست را در صورت و بدن افراد دید.

او گفت: دستگاه رادیو فرکانس تکنولوژی « six wave » با فرستادن قوی ترین فرکانس ها امکان دسترسی پزشک به همه لایه های بافتی در پوست، چربی و ماهیچه فرد بیمار را فراهم می سازد تا بهترین درمان ها در حوزه پوستی فرد انجام گیرد.

او با بیان اینکه این دستگاه بسیار ایمن بوده و دارای سیستمی کار آمد است، گفت: همچنین این دستگاه، تمام استاندارد های ایمنی را دارد و در مرحله تولید نیمه انبوه است.

به گفته معتمدزادگان، این دستگاه برای کاهش چین و چروک های صورت، جوان سازی پوست صورت و گردن، سفت شدن پوست در اندام ها، کنترل آکنه و درمان اسکار آکنه، پیشگیری از ترک های بارداری، کاهش سایز و افتادگی غبغب، جوان سازی دست ها، کاهش سایز شکم و پهلو، جلوگیری از ریزش و رشد مو و... کاربرد دارد.

دستگاه رادیو فرکانس تکنولوژی« six wav » توسط محققان و پژوهشگران در پارک علم و فناوری مازندران طراحی و ساخته شده و در نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فناوری توسط وزیر علوم رونمایی شد.

20102

کد خبر: 564882

وب گردی

وب گردی