گاس هیدینک و آنچلوتی جانشین موقت مورینیو

هیدینک یکی از گزینه های جانشینی مورینیو تا پایان فصل است، اما رومن آبراموویچ سیمئونه برای فصل آینده در نظر دارد.

به گزارش ایسکانیوز،اگر ژوزه مورینیو از چلسی اخراح شود، رومن آبراموویچ قصد دارد گاس هیدینک سرمربی ناکام تیم ملی هلند را تا پایان فصل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب کند و با دیگو سیمئونه برای فصل آینده وارد مذاکره شود.

در این روز ها خبر هایی در خصوص جابجایی مربیان در تیم های اروپایی مطرح است. بر خی از رسانه های معتقدند که کارلو آنچلوتی برای هدایت چلسی به استمفورد بریج باز خواهد گشت.

جلسه آبراموویچ و هیئت مدیره چلسی در خصوص اخراج مورینیو و یا ماندن او در حال انجام است و هنوز سران چلسی تصمیم خود را نگرفته اند، اما طرح هایی در صورت خروج احتمالی آقای خاص از چلسی، مورد بررسی قرار گرفته است.

هیدینک که نتوانست شرایط خوبی را در تیم ملی هلند در رقابت های مقدماتی یورو 2016 را تجربه کند، حالا یکی از گزینه های موقت چلسی است. این سرمربی 69 ساله پیش از این در سال 2009 برای مدتی کوتاه به صورت موقت هدایت چلسی را بر عهده گرفته بود تا اوضاع نابسامانی که لوئیس فیلیپه اسکولاری برای چلسی رقم زده بود را بهبود بخشد.

همچنین سران این باشگاه در صورت خروج مورینیو می خواهند با دیگو سیمئونه وارد مذاکره شود تا او را برای هدایت چلسی در فصل آینده متقاعد کنند. اگر چنین شود باشگاه چلسی باید برای فسخ قرار داد سیمئونه به اتلتیکو مادرید مبلغ 15 میلیون پوند را پرداخت کند.

البته آنتونیو کونته سرمربی تیم ایتالیا که پس از اتمام رقابت های یورو 2016 قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا به اتمام می رسید یکی دیگر از گزینه های هدایت چلسی برای فصل آینده است.

603/602

کد خبر: 564994

وب گردی

وب گردی