گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در واحد گرمسار

همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دکتر میرساردو، سرپرست این دانشگاه و جمعی از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان گشایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با حضور دکتر میرساردو، سرپرست این دانشگاه و جمعی از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که در محل دائمی نمایشگاه های این واحد دانشگاهی برپا شده، دستاوردهای پژوهشی، اختراعات، ابداعات، مقام های کسب‌شده در مسابقات ملی وبین المللی، مجلات و کتاب های چاپ شده به نمایش گذاشته شده که به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.

دکتر محمد رضا محمدی ملایری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در آئین گشایش این نمایشگاه، فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در این واحد دانشگاهی را رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: در همه زمینه ها با حمایت دکتر میرساردو، سرپرست واحد گرمسار شاهد رشد و شکوفایی بوده ایم.

او گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی دستاوردها وتوانمندی های پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برپا شده که در کنار آنها فعالیت ها وتولیدات پژوهشی واحد گرمسار نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

20102

کد خبر: 565054

وب گردی

وب گردی