مقیمی: هیأت های اجرایی مجلس کار خود را آغاز کردند

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: با موافقت شورای نگهبان دو انتخابات مجلس خبرگان، رهبری و شورای اسلامی یک هیأت اجرایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با دستور وزیر کشور هیأت اجرایی مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز می کنند و با موافقت شورای نگهبان هیأت اجرایی دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یکدیگر ادغام شدند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به اینکه در این شرایط هیأت های اجرایی زمان کافی برای بررسی شرایط کامل داوطلبان را دارند بیان کرد: هیأت های اجرایی خبرگان کار ثبت نام و کار اداری ثبت نام را بر عهده دارند و هیأت های اجرایی تمام وقت، تمام وقت خود را برای انجام مراحل مقدماتی انتخابات بکار می برند و همچنین بررسی صلاحیت ها در اختیار شورای نگهبان است.

مقیمی گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از ساعت 8 امروز در فرمانداری ها و وزارت کشور انجام می شود به داوطلبان توصیه می کنیم که به مرور به فرمانداری ها برای ثبت نام مراجعه کنند تا ازدحام جلوگیری شده و ثبت نام در حداقل زمان انجام شود.

مقیمی با بیان اینکه امکانات وسیعی در همه فرمانداری ها برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته شده است گفت: انتخابات مجلس در 207 حوزه اصلی و در مجموع در 1063 حوزه اصلی و فرعی برگزار می شود.

203/201

کد خبر: 565256

وب گردی

وب گردی