دستیابی به فناوری کاهش چربی و جوان‌سازی پوست از طریق فرکانس‌ها

محققان یکی از شرکتهای دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران موفق به طراحی و ساخت دستگاه رادیوفرکانس تکنولوژی six wave با کاربرد در کاهش وزن و جوان‌سازی پوست شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، آرش رضایی مدیر شرکت دانش‌بنیان طراح این دستگاه با بیان این که از این دستگاه با حضور دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در پارک علم و فناوری مازندران رونمایی شده است، گفت: دستگاه رادیوفرکانس تکنولوژی six wave دارای بسامدهای رادیویی چندگانه کنترل شده برای دیاترمی است.

او گفت: این دستگاه به روزترین نوآوری رادیوفرکانس برای درماتولوژی است که بهترین کیفت و جوان‌سازی پوست را چه در صورت و چه در بدن به ارمغان آورده است.

این محقق گفت: همچنین با فرستادن قوی‌ترین فرکانس‌های ویژه در لایه‌های پایین در بافت چربی، لیپولیز و کاهش چربی‌ها به سادگی انجام می‌پذیرد.

رضایی با اشاره به فراهم بودن فرکانس‌های ویژه شده در این دستگاه گفت: پروب‌های با پلاریته‌های گوناگون در کنار قدرت بالا، دسترسی پزشک به همه لایه‌های بافتی در پوست، چربی و ماهیچه را فراهم می‌کند و کمک شایانی به برخورداری از بهترین درمان‌ها و کسب رضایت بیماران می‌کند.

او گفت: این دستگاه همچنین بسیار ایمن بوده و دارای سیستمی کارآمد است و سختگیرانه‌ترین استانداردهای ایمنی را دارا است که این ویژگی، نگرانی از رخ دادن آسیب‌های ناخواسته را از میان برمی‌دارد.

20102

کد خبر: 565394

وب گردی

وب گردی