جزئیات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا

مدیر کل حفاظت از محیط زیست تهران به تشکیل جلسه کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: در این جلسه که امروز(شنبه) تشکیل شد پیشنهاد تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی و دبستان در روزهای یکشنبه و دوشنبه داده شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فرهنگ نیوز، محمد هادی حیدرزاده مدیر کل حفاظت از محیط زیست تهران، گفت: جلسه کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران به علت گزارش های سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم پایداری هوا در طول هفته و ورود به شرایط هشدار تشکیل شد.

او گفت:‌به خاطر اینکه در روزهای آتی شاهد پدیده وارونگی هوا هستیم این کمیته تصمیماتی را مبنی برعبور از این شرایط به تصویب رساند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: تعطیلی معادن شن و ماسه، عدم فروش طرح ترافیک روزانه، آماده‌باش اورژانس در سطح شهر، ممنوعیت ورزش صبحگاهی،عدم اجرای مسابقات ورزشی رسمی در روزهای یکشنبه و دوشنبه و عدم اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌ها در تهران و اسلامشهرمصوبات این جلسه بود.

حیدرزاده پیشنهاد تعطیلی مدارس پیش‌دبستانی و مهدهای کودک را یکی دیگر از درخواست‌های کمیته کارگروه اضطرار دانست و گفت: به خاطر ورود به شرایط هشدار این پیشنهاد از سوی اعضا ارائه شد و در صورت تایید وزیر آموزش و پرورش شاهد تعطیلی دبستان و مهدهای کودک در روزهای یکشنبه و دوشنبه هستیم.

20102

کد خبر: 565410

وب گردی

وب گردی