مجوز ۱۰۳ آلبوم موسیقی صادر شد

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ۱۰۳ آلبوم موسیقی را طی دو ماه اخیر صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، مجوز ۱۰۳ آلبوم، در گونه‌های مختلف موسیقی را طی ماه‌های آبان و آذر ۱۳۹۴ صادر کرد.

از این تعداد ۴۰ مجوز به موسیقی پاپ و ۳۷مجوز به موسیقی سنتی و ۱۴ مجوز به موسیقی کلاسیک و ۱۲مجوز دیگر به گونه‌های دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

این آلبوم‌ها بنا به تقاضای ۵۴ موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی، طی دو ماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کار‌شناسی قرار گرفته و مجوز آن‌ها صادر شده است.

در بین ۱۰۳ مجوزی که برای این آلبوم‌ها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونه‌های مختلف موسیقی کشور همچون: صادق آهنگران، با آلبوم «ما مرد نبردیم» در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم «خداوندان اسرار» و سالار عقیلی با آلبوم «قصه باران» دربخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم «جانان» در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم «جاده می‌رقصد»، محسن یگانه با آلبوم «نگاه من»، شهرام شکوهی با آلبوم «تا نفس هست»، رضا صادقی با آلبوم «فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم» شب خیالی «در بخش موسیقی پاپ به چشم می‌خورند. همچنین آلبوم» صدای تهرون قدیم «اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

502502

کد خبر: 565447

وب گردی

وب گردی