پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه قطری به بازیکن پرسپولیس

ستاره پرسپولیس در حالی که از اروپا هم پیشنهاد دارد، شاید وسوسه شود و پیراهن یک تیم قطری را به تن کند.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی طارمی به درخشش خود در فوتبال ایران ادامه می دهد. او از سال گذشته راه پیشرفت را پیدا کرد و حالا با اعتماد به نفسی که به دست آورد، ستاره اکثر بازی های پرسپولیس بوده است. با آنکه مدافعان حریف می دانند او کلیدی ترین مهره پرسپولیس است اما برای مهارش با مشکلات زیادی روبرو هستند و به نوعی نمی توانند جلوی این بازیکن را بگیرند. مهدی که اخیرا در خبرورزشی گفت دوست دارد به فوتبال اروپا برود، گویا برای حضور در لیگ قطر وسوسه شده است. پدر مهدی طارمی در حال حاضر بیشتر وضعیت او را پیگیری می کند و در تصمیم گیری نهایی اش نقش مهمی ایفا خواهد کرد. طارمی اخیرا پیشنهاد باشگاه مالمو سوئد را رد کرد و به اروپا نرفت. پس از رد این پیشنهاد بود که خبرهای موثقی از پیشنهاد باشگاههای قطری به او رسید.

طارمی استعداد زیادی دارد و بی شک با رفتن به فوتبال اروپا می تواند پیشرفت زیادی کند اما نکته اینجاست که وقتی پای پول های هنگفت به میان بیاید،او هم مثل هر بازیکن دیگری وسوسه می شود. اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد بازیکنانی بود که پس از پیشنهاد عرب ها وسوسه شدند و از فوتبال اروپا به خاورمیانه آمدند. حالا طارمی هم مقابل این پیشنهادها شکننده نشان داده است.


خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یکی از باشگاههای قطری حاضر شده برای جذب بازیکنی چون طارمی نزدیک به 1.5 میلیون دلار پرداخت کند. این رقم با توجه به وضعیت دلار در بازار ایران، برای مهدی بسیار هنگفت است و می تواند از نظر مالی زندگی او را برای آینده تامین کند. ولی کارشناس ها می گویند رفتن به قطر شاید در کوتاه مدت برایش درآمدزا باشد اما بی شک روی آینده فوتبالش تاثیرگذار خواهد بود. بازیکنان جوان در اروپا شاید در فصل اول به پولی نرسند ولی با درخشش می توانند درآمد خود را چند برابر کنند؛ اتفاقی که برای بازیکنانی چون سردار آزمون و علیرضا جهانبخش افتاده است. باید دید در نهایت طارمی چه تصمیمی می گیرد و آیا برای ادامه فوتبال به قطر می رود یا فوتبال اروپا را در پیش می گیرد؟

604/602

کد خبر: 565820

وب گردی

وب گردی