بازدید مسئولان باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه شهدای شهر قدس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:انتقال بازی‌های پرسپولیس به شهر قدس نیاز به نظر نهادهای امنیتی دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت پرسپولیس،علی اکبر طاهری، پندار خمارلو و محمد ترکاشوند امروز راهی ورزشگاه شهدای شهر قدس شدند تا از امکانات این مجموعه از نزدیک دیدن کنند. مسوولان باشگاه در جریان این دیدار با مسوولان این مجموعه، صادق کولیوند شهردار شهر قدس و حسین گروسی نماینده شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو داشتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بیان دلایل این حضور و ملاقات، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ورزشگاه شهر قدس از مجموعه‌های مناسبی است که ایجاد شده است. علاقمند بودیم شرایط آن را از نزدیک ببینیم ولی متاسفانه در روزی که با راه آهن بازی داشتیم، به دلیل مشکلی که پیش آمد، در تهران حضور نداشتم و حالا به اینجا آمده‌ایم تا ضمن بازدید از این مجموعه، از برگزاری خوب آن بازی و میزبانی خوب شهر قدس و این مجموعه تقدیری داشته باشیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به ملاقات و گفتگو با مسوولان شهری شهر قدس، این احتمال وجود دارد که باشگاه بخواهد بازی‌های خانگی پرسپولیس را به این ورزشگاه منتقل کند، اظهار داشت: اینکه چنین مجموعه‌ای وجود دارد، باعث خوشحالی است و درباره مسائل مختلفی هم صحبت می‌کنیم اما انتقال بازی‌های خانگی پرسپولیس بحث مفصلی است که باید نهادهای امنیتی و انتظامی درباره آن نظر بدهند.

به هر حال تعداد تماشاگران ما در لیگ گاهی از مرز 25 هزار نفر که ظرفیت این ورزشگاه است می‌گذرد.

گفتنی است؛ این ورزشگاه به ظرفیت 25 هزار نفر در زمینی به مساحت هشت هکتار با 2000 متر زیر بنای ساختمانی در سه طبقه احداث شده و در سال 1384 به مرحله بهره‌برداری رسید.

نام این ورزشگاه در شهر قدس که زمانی قلعه حسن خان خوانده می‌شد و در کیلومتر 20 بزرگراه فتح (جاده قدیم تهران – کرج) قرار دارد برای اولین بار، همان 10 سال قبل و کمی پس از افتتاح رسمی با حضور پرسپولیس و چند جلسه تمرین سرخپوشان بر سر زبان‌ها افتاد. در آن زمان مذاکراتی هم بین مسوولان شهری و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت که به سرانجام نرسید.

ورزشگاه شهدای شهر قدس از مدتی قبل که میزبان بازی‌های لیگ برتر است ولی توجه افکار عمومی به آن، پس از آن بود که قرار شد بازی خارج از خانه هفته گذشته پرسپولیس برابر راه آهن در این ورزشگاه برگزار شود.

604/602

کد خبر: 565843

وب گردی

وب گردی