حمله موشکی جنبش آزادی بخش فلسطین از جنوب لبنان به اسرائیل

در پی اعلام خبر شهادت سمیر قنطار در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دمشق، سه موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشعالی شلیک شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی در لبنان گزارش داد که عصر روز یکشنبه و در پی اعلام خبر ترور سمیر قنطار، از فرماندهان حزب الله لبنان و قدیمی‌ترین اسیر زندان‌های رژیم صهیونیستی در حملات این رژیم به منطقه جرمانا در نزدیکی دمشق، سه موشک به منطقه عسقلان در نزدیکی مرزهای لبنان شلیک شد.

بنا به گزارش این خبرگزاری، موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت شهر الجلیل شلیک شدند. از تلفات جانی یا خسارات احتمالی این عملیات گزارشی نشده است.

منبع امنیتی مذکور همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اقدام پایگاه‌هایی در داخل اراضی لبنانی هدف قرار داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری آناتولی گفت: توپخانه‌ اسرائیل چندین مکان در مناطق جنوبی لبنان را در واکنش به شلیک موشک‌ به سمت اراضی اشغالی، هدف قرار داد.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که سه موشک از نوع گراد به سمت اراضی اشغالی در منطقه الجلیل شلیک شده و در پی آن آژیرهای خطر در این منطقه به صدا درآمده است.

جنبش آزادی بخش فلسطین، مسئولیت شلیک این موشک‌ها را برعهده گرفته‌ است.

از روز یکشنبه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی آماده باش کامل اعلام کرده است. این اقدام به منظور آمادگی در برابر هرگونه پاسخ احتمالی حزب الله به ترور سمیر قنطار صورت گرفت.

301301

کد خبر: 565988

وب گردی

وب گردی