بررسی آلودگی هوای تهران بدون دعوت از ابتکار در مجمع نمایندگان تهران

آلودگی هوا و تعطیلی 2 روزه مدارس تهران در حالی در مجمع نمایندگان تهران بررسی می شود که از رئیس سازمان محیط زیست جهت حضور در این جلسه دعوتی به عمل نیامده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از افکارنیوز، در راهروهای مجلس شورای اسلامی شنیده شده که مجمع نمایندگان تهران روز سه شنبه در جلسه خود آلودگی هوای تهران و تعطیلی 2 روزه مدارس تهران را بررسی خواهد کرد.

معمولا مجمع نمایندگان تهران هر مشکلی از سطح شهر تهران را بررسی می کند، از مسئول مستقیم سازمان و یا نهاد مذکور دعوت می کند تا در جلسه حضور یابد و توضیحات خود را ارائه دهد اما بر اساس اطلاع خبرنگار ما مجمع نمایندگان تهران از معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست بر حضور در جلسه روز سه شنبه دعوتی بعمل نیاورده است.

گفته می شود به دلیل سیاسی کاری ابتکار و نارضایتی نمایندگان مجلس از عملکردش از وی برای حضور در جلسه دعوت نشده است.

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس با تائید خبر بررسی موضوع آلودگی هوا در جلسه مجمع نمایندگان تهران از دعوت ابتکار به این جلسه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: ظاهرا رئیس محیط زیست استان تهران برای حضور به این جلسه دعوت شده است.

جلسه مجمع نمایندگان تهران ساعت 13 روز سه شنبه برگزار می شود . مدارس تهران دیروز یکشنبه و امروز دوشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

20102

کد خبر: 565992

وب گردی

وب گردی