راننده جرثقیل از ارتفاع35متری سقوط کرد و سالم ماند

راننده تاورکرین که در یک طرح ساختمانی مشغول کار بود از حادثه سقوط این جرثقیل در ارتفاع 35 متری جان سالم به‌در برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، این مرد به همراه کابین تاورکرین (جرثقیل ثابت ساختمانی) از ارتفاع 35 متری به پایین سقوط کرد و زنده ماند اما از چند قسمت بدن دچار جراحت شدید و شکستگی شد.
ساعت 9 و 44 دقیقه صبح شنبه کارگران با دیدن این حادثه با 125 تماس گرفته و در خواست کمک فوری کردند که آتش‌نشانان ایستگاه 27 و گروه امداد و نجات 8 سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در خیابان 35 متری گلستان، خیابان سوسن آبادی رهسپار شدند.
سعید علیزاده مدیر منطقه یک آتش‌نشانی تهران در این خصوص گفت: محل حادثه یک طرح بزرگ ساختمانی بود که درآن یک ساختمان 9 طبقه درحال ساخت وجود داشت.
او گفت: در این طرح یک جرثقیل ثابت ساختمانی مشغول کار بود که به یک باره از قسمت پایه نگهدارنده دچار شکستگی شد و روی ساختمان 9 طبقه در حال ساخت سقوط کرد.
علیزاده در ادامه گفت: بر اثر این حادثه اپراتور این تاورکرین که در داخل اتاقک آن در ارتفاع 35 متری سرگرم کار بود، به همراه این جرثقیل به پایین سقوط کرد و درمیان آهن پاره‌های اتاقک و بلوک‌های سیمانی گرفتار شد.
او گفت: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص و برش بدنه اتاقک فلزی، این راننده 35 ساله را که بسختی زخمی شده بود خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.
او گفت: «این راننده جرثقیل با وجود سقوط از ارتفاع 35 متری به طرز معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به‌در برد ولی به خاطر مصدومیت و شکستگی اعضای بدن بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.»

20102

کد خبر: 566011

وب گردی

وب گردی