وقتی روابط عمومی پرسپولیس از همه جا بی خبر است!

با اینکه تقریبا لیست ارائه شده از سوی برانکو به باشگاه و همچنین محل برگزاری اردوی نیم فصل سرخ ها مسجل شده اما روابط عمومی باشگاه همچنان از مسائل اینچنینی بی خبر است.

به گزارش ایسکانیوز، پندار خمارلو در خصوص آخرین اخبار از فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس تا الان هیچ فعالیتی در فصل نقل‌وانتقالات نداشته و منتظر تصمیم برانکو در این خصوص هستیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که شخص برانکو فهرست نهایی را به باشگاه تحویل ندهد تمام اخباری که در مورد نقل‌وانتقالات مطرح می‌شود از نظر باشگاه تأیید شده نیست. انتشار اینگونه اخبار به هیچ عنوان درست نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه شنیده می‌شود مسئولان این باشگاه مایل هستند تا در فصل نقل‌وانتقالات نیم فصل به همکاری با مایکل اومانیا پایان دهند، گفت: این مسئله درست نیست و باشگاه پرسپولیس هیچ تصمیمی در خصوص اومانیا اتخاذ نکرده و خبری هم از چنین تصمیمی نیست.

خمارلو در مورد اینکه آیا زمان و مکان اردوی نیم فصل پرسپولیس مشخص شده یا خیر خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست و منتظر اعلام نظر کادر فنی و مدیران باشگاه در این خصوص هستیم.

602/602

کد خبر: 566106

وب گردی

وب گردی