هاشمی: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش، فرهنگی است

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:وظیفه اصلی ما حفظ سلامتی دانشجویان و پیشرفت آن ها در حوزه های مهم ورزشی است.

دکتر طه هاشمی در گفت گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با شرایط ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز ورزش یکی از مهم ترین ارکانی است که می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند. دانشگاه آزاد با دو منظر به ورزش دانشجویی نگاه می کند، اول بستر فرهنگی کار است که جلوگیری می کند از آسیب های وارده بر جوانان و دوم به خود ورزش و حفظ سلامت جامعه در سطوح مختلف می اندیشد.این عوامل در دستور کار مسئولین ورزشی دانشگاه آزاد است.

وی ادامه داد: ما حدود 1700دانشجو در اختیار داریم که این ها سرمایه های عظیم نیروی انسانی هستند. 250 هزار نفر در رشته های مختلف دانشجویی مشغول فعالیت هستند و در قالب تیم های ورزشی در اختیار دانشگاه اند. امسال 250هزار نفر هم در مسابقات قرآنی شرکت کردند که یک رقم بسیار قابل توجهی است. ما هم در حوزه فرهنگ و هم در حوزه ورزشی در یک راستا پیش می رویم. جسم انسان که سالم باشد روحش هم سالم است، ورزش دوای درد خیلی از آسیب هایی است که جوانان در معرض آن ها قرار دارند.

هاشمی ادامه داد: ورزش قهرمانی نیاز به زیرساخت دارد.تاسیس ورزشگاه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی می تواند کمک زیادی به ورزش قهرمانی داشته باشد.خیلی باشگاه ها هستند که نام فرهنگی و رزشی را یدک می کشند اما در دستورکارشان نیست. ما امیدواریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا کارمان را به نحو احسنت انجام دهیم. وظیفه اصلی ما حفظ سلامتی دانشجویان و پیشرفت آن ها در حوزه های مهم ورزشی است.

604/601

کد خبر: 566309

وب گردی

وب گردی