مرگ ترک نشین موتور در برخورد اتوبوس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ سرنشین یک موتورسیکلت در زیر لاستیک‌های یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی درباره این حادثه گفت: در ساعت 19:11 دیروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 45 و گروه نجات 7 را به محل حادثه واقع در کیلومتر 12 جاده مخصوص به سمت کرج اعزام کرد.

اوبا اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه موتورسیکلت با یک ترک‌نشین در حال حرکت در مسیر بوده که با یک دستگاه اتوبوس شخصی برخورد کرده است.

اوبا بیان اینکه در پی این حادثه راننده موتورسیکلت از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود گفت: فردی 29 ساله که ترک نشین موتورسیکلت بود نیز کاملا در زیر لاستیک‌های اتوبوس محبوس شده بود که پس از خارج کردن این فرد و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

اوبا اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد گفت: آتش نشانان در ساعت 19:50 به عملیات خود خاتمه دادند.

105105

کد خبر: 566510

وب گردی

وب گردی