فرماندار فیروزکوه: دکتر میرزاده از سرمایه های انقلاب است

فرماندار شهرستان فیروزکوه خواستار توسعه و افزایش رشته های متناسب با اقلیم شهرستان فیروزکوه در مقاطع مختلف تحصیلی در واحد فیروزکوه شد و گفت: در واحد فیروزکوه بحث های علمی و حوزوی و رعایت مسائل شرعی به خوبی جاری و ساری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نورالله طاهری در دیدار دانشگاهیان واحد فیروزکوه با دکتر میرزاده، ضمن عرض خیر مقدم از سوی مردم، مسئولین و اعضای شورای اداری شهرستان به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دکتر میرزاده از قبل از انقلاب و همچنین در مقاطع حساس در پست های مختلف کشوری و دانشگاهی زحمات فراوانی را متحمل شده، گفت: ایشان در تمام این مدت و در انجام امور اجرایی مملکت ارتباط خود را با دانشگاه، علم و دانش قطع نکرده است.

دکتر میرزاده از سرمایه های انقلاب است

فرماندار فیروزکوه گفت: امثال دکتر میرزاده سرمایه های این انقلاب هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که منشأ خیر، اثر و برکت برای کشور هستند.

او با اشاره به اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد از تجربیات دکتر میرزاده در تمام سطوح علمی و پژوهشی استفاده شود.

طاهری همچنین ضمن تشکر از زحمات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: مدیریت دکتر رستمی به گونه ای بوده که هیچ مطالبه و شکایتی از طرف اساتید و دانشجویان این واحد به دست مسئولان شهرستان نرسیده و تمامی امور در واحد فیروزکوه برپایه اصول و نظم خاصی در حال انجام است.

وحدت بین حوزه و دانشگاه در واحد فیروزکوه بسیار مشهود است

طاهری با تأکید بر اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه در واحد فیروزکوه بسیار مشهود است؛ گفت: در این واحد هم بحث های علمی و هم بحث های حوزوی و رعایت مسائل شرعی به خوبی جاری و ساری است.

او با اشاره به پتانسیل های شهرستان فیروزکوه، از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواست ترتیبی دهد تا اساتید و دانشجویان این دانشگاه برای توسعه گردشگری به کمک مسئولان شهرستان بیایند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه واحد فیروزکوه یکی از مراکز مهم تحول در این شهرستان است، گفت: شهرستان فیروزکوه بدون دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه دست پیدا نمی کرد بنابراین هر کاری که لازم باشد تا این واحد پیشرفت کند، در مجموعه اداری و سیاسی شهرستان انجام خواهد شد.

20104

کد خبر: 566545

وب گردی

وب گردی