مهدیشهر میزبان مسابقات لیگ برتر هاکی کشور شد

رئیس هیأت هاکی استان سمنان گفت: دور برگشت نهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی آقایان کشور از یکم دی تا چهارم دی ماه به میزبانی مهدیشهر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، حسین شهریاری رئیس هیأت هاکی استان سمنان با اعلام آغاز این مسابقات از اول دی ماه در مهدیشهر گفت: در دور برگشت مسابقات لیگ برتر هاکی کشور 12 تیم در دو گروه باهم رقابت می کنند که شهرستان مهدیشهر میزبان تیم های گروه خود است.

وی با بیان اینکه در دور رفت مسابقات لیگ برتر هاکی کشور، تیم هاکی مهدیشهر به عنوان تیم هاکی استان سمنان با 15 امتیاز صدر نشین بود، اظهار کرد: در این دور از رقابت ها تیم هاکی مهدیشهر با تیم های هاکی لرستان، همدان، مرکزی و گچساران همبازی است.

شهریاری، اولین بازی تیم هاکی استان سمنان(شهرستان مهدیشهر) را در روز چهارشنبه دوم دی ماه عنوان کرد و افزود: چهارشنبه 2 دی ماه تیم هاکی استان سمنان ساعت 9 صبح به مصاف تیم هاکی مرکزی می رود.

رئیس هیأت هاکی استان سمنان تصریح کرد: همچنین چهارشنبه بعدازظهر نیز هاکی استان سمنان(مهدیشهر) بازی دیگری را در ساعت 18 و 15 دقیقه عصر برابر تیم هاکی لرستان خواهد داشت.

وی به دو بازی دیگر اشاره کرد و گفت: تیم هاکی استان سمنان(مهدیشهر) پنجشنبه 3 دی ماه ساعت 17 عصر با تیم هاکی همدان و جمعه 4 دی ماه ساعت 10 و 45 دقیقه صبح با تیم هاکی گچساران به رقابت می پردازند.

شهریاری با بیان اینکه تمام این بازیها در سالن ولایت مهدیشهر برگزار می شود از علاقمندان دعوت نمود برای تشویق تیم هاکی مهدیشهر در زمان بازیها در سالن حضور یابند.

604/602

کد خبر: 566584

وب گردی

وب گردی